Ozdoby ślubne, tanie opony – czy to produkty niszowe na rynku sieciowym?

Poszukują nietypowych branż na rynku internetowego można niewątpliwie wskazać sektor cukierniczo-spożywczy. Raczej sporadycznie spotyka się w sklepach internetowych produkty żywnościowe,  jednak pojawiają się już pierwsze sklepy internetowe tego rodzaju towar, oczywiście nie mam tu namyśli dóbr typu pieczywo itp., ale w analizowanym przez nas przypadku chodzi o ozdoby ślubne na ciasto.

Przykładem będzie tu jedne z nowych sklepów internetowych działający w tej branży, który oferuje ozdoby ślubne sprzedawane wysyłkowo. Cukiernicze ozdoby ślubne to towary raczej specyficzne, może nawet półprodutky/półfabrykaty, ale rynek ten zaczyna się coraz bardziej rozwijać w Polsce. Popyt na ozdoby ślubne na torty jest o tyle uzasadniony, że w naszym kraju podobnie jak niegdyś na zachodzie, bardzo szybko zaczęła się rozwijać branża ślubna, co z kolei gwarantuje, że zapotrzebowanie na ozdoby ślubne oferowane przez Internet również rośnie.

Drugiego z analizowanych produktów (tanich opon) nie możemy już tak łatwo sklasyfikować. Ogólnie branża opon jest bardzo konkurencyjna.
Rynek opon to zdecydowanie rynek obciążony dużą konkurencją. Mimo to nowe sklepy internetowe związane z branżą opon starają się przebić na rynku oferując konkretne grupy produktów, takim produktem mogą być właśnie tanie opony. Nie jest to typowy produkt niszowy, ale posiada pewne charakterystyczne cechy dla tego rodzaju produktów. Tanie opony są dosyć dobrym produktem do sprzedaży przez internet, ponieważ klient szukający opon, czy innych produktów w internecie nastawia się na niższe ceny niż w sklepach stacjonarnych. Istnieją już oczywiście takie sklepy, których podstawą oferty są tylko tanie opony. Sklep tego typu często mają w ofercie także inne towary, lecz tanie opony to główna oferta. Aktualnie zapotrzebowanie na tanie opony odrobinę wzrosło, co może mieć jakieś powiązanie z aktualnym kryzysem – część ludzi może wybierać tanie opony zamiast drogich, żeby zaoszczędzić. W internecie ogólnie można wiele produktów kupić taniej. Istnieją nawet poradniki dotyczące zakupów przez internet.

Similar Posts:

  • Opony używane – Warszawa – sklepy
    Warszawa jako stolica jest niewątpliwie miastem, gdzie rynek regionalny jest obarczony dużą konkurencją. Dlatego też producenci poszukując nowych możliwości sprzedaży wchodzą na rynek internetowy, ale ten również jest już mocno obciążony pod względem konkurencji. Dlatego poszukuje się nisz rynkowych.
    Chcieliśmy dzisiaj zaprezentować dwa sklepy działające od niedawna na rynku regionalnym jakim jest Warszawa, między innymi także
  • Felgi używane – darmowe porady
    Jako że jesteśmy nadal średnio zamożnym narodem, w Polsce wciąż dużo osób kupuje opony i felgi używane. Zarówno w przypadku opon jak i felg używanych, ceny są niewątpliwie bardzo niskie
    w porównaniu do nowych, szczególnie tych dobrych marek. Trzeba jednak pamiętać, żeby dowiedzieć się czy felga używana nie ma wad bądź uszkodzeń, nie jest pokrzywiona itp. Felgi
  • Ciekawa branża na rynku – ozdoby cukiernicze
    W dzisiejszym wpisie chciałbym w skrócie zaprezentować w miarę nową i zarazem dosyć nietypową branże rynku internetowego. Chodzi mi o ozdoby cukiernicze.
    Rodzaj produktów, do których zaliczyć można ozdoby cukiernicze jest raczej trudny w transporcie, biorąc pod uwagę wysyłkę kurierem lub pocztą, które to formy są podstawową metodą dostarczenia zamówionego w internecie produktu do klienta.
  • Nietypowe segmenty e-handlu
    Istnieją w sieci swojego rodzaju nietypowe segmenty e-handlu. Czy to chociażby ze względu na swoją specyfikę, czy rodzaj produktu albo też warunki konkurencyjne.
    Do takich segmentów można na przykład zaliczyć dekoracje ślubne. Ponieważ taki produkt jak dekoracje ślubne nie jest sprzedawany zbyt często w ramach e-handlu, raczej dominują tu tradycyjne metody sprzedaży, co nie znaczy
  • Tanie opony i nie tylko – sklepy internetowe
    Sklep internetowy to niewątpliwie szansa dla firmy prowadzącej jedynie handel metodami tradycyjnymi, na pozyskanie nowych klientów. Coraz częściej ludzie robią zakupy w internecie. Niewątpliwie to jeden z dobrych efektów rozpowszechnienia sieci internetowej. Dlatego często małym firmom może się wydawać, iż sklep internetowy to metoda, która zapewni im szybki przyrost liczby klientów.
    Niestety nie jest to najczęściej,