Opony używane – Warszawa – sklepy

Warszawa jako stolica jest niewątpliwie miastem, gdzie rynek regionalny jest obarczony dużą konkurencją. Dlatego też producenci poszukując nowych możliwości sprzedaży wchodzą na rynek internetowy, ale ten również jest już mocno obciążony pod względem konkurencji. Dlatego poszukuje się nisz rynkowych.

Chcieliśmy dzisiaj zaprezentować dwa sklepy działające od niedawna na rynku regionalnym jakim jest Warszawa, między innymi także przez Internet. Obydwa sklepy funkcjonują na rynkach poniekąd niszowych. Pierwszy oferuje opony używane. Warszawa jeśli chodzi o handel tradycyjny jest miastem, w którym bardzo trudno przebić się z takim produktem jak opony używane. Z kolei drugi ze sklepów, który rozpoczyna działalność na rynku w Warszawie oferuje jeszcze bardziej specyficzny towar, którym jest masa cukrowa.

No to po kolei: pierwsza z firm funkcjonujących na rynku w Warszawie otwarła nowy sklep – Extraopony – opony używane warszawa. Sklep oferuje również felgi używane, ale podstawowym ich produktem są opony używane. Warszawa to jak już wspomniałem trudny rynek dla tego typu produktów używanych. Ponieważ wielu mieszkańców Warszawy kupuje opony używane przez Intrenet powstał właśnie sklep internetowy Extraopony – opony używane warszawa. Sklep posiada już stałych odbiorców z Warszawy, którzy jako detaliści sprzedają opony używane. Warszawa ma oczywiście jeszcze duże możliwości jeżeli chodzi o rynki niszowe, ale za pewne w miarę rozwoju handlu, będzie coraz ciaśniej.

Drugim ze sklepów jest Sweetdecor, którego czołowym produktem jest masa cukrowa. Czym jest masa cukrowa? Otóż to ozdoba cukiernicza, masa cukrowa to pewnego rodzaju lukier plastyczny. Sklep oferuje także inne dekoracje cukiernicze, ale masa cukrowa jest jednym z czołowych produktów firmy. Owa masa cukrowa jest importowana ze Szwecji. Niewątpliwie masa cukrowa jest przykładem całkowicie niszowego produktu.

Zapraszamy do zapoznania z ofertą i stronami sklepów i firm z Warszawy.

Similar Posts:

  • Ozdoby ślubne, tanie opony – czy to produkty niszowe na rynku sieciowym?
    Poszukują nietypowych branż na rynku internetowego można niewątpliwie wskazać sektor cukierniczo-spożywczy. Raczej sporadycznie spotyka się w sklepach internetowych produkty żywnościowe,  jednak pojawiają się już pierwsze sklepy internetowe tego rodzaju towar, oczywiście nie mam tu namyśli dóbr typu pieczywo itp., ale w analizowanym przez nas przypadku chodzi o ozdoby ślubne na ciasto.
    Przykładem będzie tu jedne z
  • Nietypowe segmenty e-handlu
    Istnieją w sieci swojego rodzaju nietypowe segmenty e-handlu. Czy to chociażby ze względu na swoją specyfikę, czy rodzaj produktu albo też warunki konkurencyjne.
    Do takich segmentów można na przykład zaliczyć dekoracje ślubne. Ponieważ taki produkt jak dekoracje ślubne nie jest sprzedawany zbyt często w ramach e-handlu, raczej dominują tu tradycyjne metody sprzedaży, co nie znaczy
  • Felgi używane – darmowe porady
    Jako że jesteśmy nadal średnio zamożnym narodem, w Polsce wciąż dużo osób kupuje opony i felgi używane. Zarówno w przypadku opon jak i felg używanych, ceny są niewątpliwie bardzo niskie
    w porównaniu do nowych, szczególnie tych dobrych marek. Trzeba jednak pamiętać, żeby dowiedzieć się czy felga używana nie ma wad bądź uszkodzeń, nie jest pokrzywiona itp. Felgi
  • Niszowa produkcja i handel
    Ostatnio sporo mówi się kryzysie i światowym spowolnieniu gospodarczym, które ma dotknąć także Polski. Sektor meblowy wydaje się nie wykazywać na razie jego objawów.
    Na polskim rynku firmy produkujące meble poszukują nowych form pozyskania klienta. Coraz częściej zauważają możliwości Internetu jako nowe pole działania. Przykładowo firma sprzedająca meble. Funkcjonuje ona już jakiś czas, nie dawno weszła
  • Tanie opony i nie tylko – sklepy internetowe
    Sklep internetowy to niewątpliwie szansa dla firmy prowadzącej jedynie handel metodami tradycyjnymi, na pozyskanie nowych klientów. Coraz częściej ludzie robią zakupy w internecie. Niewątpliwie to jeden z dobrych efektów rozpowszechnienia sieci internetowej. Dlatego często małym firmom może się wydawać, iż sklep internetowy to metoda, która zapewni im szybki przyrost liczby klientów.
    Niestety nie jest to najczęściej,