Darmowa muzyka mp3

Ostatnio postanowiłem zobaczyć jak działa marketing internetowy. Zrobiłem mały eksperyment na ludziach. Założyłem stronę internetową, na której zamieściłem interesujące przeciętnego internautę informację – miał to być niejako duży serwer z gigabajtami plików.

W tym muzyka i darmowe pliki muzyczne mp3 ze strony Darmowemp3.hostil.pl. Warunkiem uzyskania dostępu było utworzenie konta, jego aktywacja (koszt 10 złotych), i przyciągnięcie minimum 100 nowych użytkowników. Od każdego nowo utworzonego konta polecający miał otrzymać 50 groszy. Postanowiłem zobaczyć ilu ludzi się na to nabierze. Już po pierwszych godzinach od uruchomienia strony, rezultaty przerosły moje najśmielsze oczekiwania. W ciągu pierwszych 24 godzin funkcjonowania odwiedziło mnie ok. 1000 internautów.

Co dziesiąty z nich zdecydował się na założenie konta i dopełnienie wymaganych przeze mnie formalności. Pierwszego dnia zarobiłem w ten sposób 1000 zł. W ciągu następnych dni zaczęli napływać nowi użytkownicy, poleceni przez już zarejestrowanych użytkowników. Zrobiło się tego naprawdę sporo. Niektórzy z polecających powoli zbliżali się do liczby 100 nowo-przyciągniętych użytkowników. Pieniądze napływały. A ja nie wiedziałem co robić – trzeba by ten „biznes” jakoś zlikwidować. Przecież było to wyłudzenie. Grozi mi odpowiedzialność karna. Cholera.